Περνάτε το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας σας καθισμένοι σε ένα γραφείο; Αυτό φανταστήκαμε!

Το να κάθεσαι για μεγάλα χρονικά διαστήματα καταστρέφει την υγεία σου αλλά και την απόδοση σου.

Δες τι κάνεις λάθος και πως να το διορθώσεις

1. Κακή στάση του σώματος

Όχι μόνο καθόμαστε όλη μέρα, αλλά οι περισσότεροι από εμάς είμαστε καμπουριασμένοι στα γραφεία μας σε μια στάση που δεν μας κάνει καλό.

Οι πόνοι στην πλάτη, οι σφιγμένοι γοφοί και ο πόνος στον αυχένα αποδεικνύουν ότι κάτι γίνεται λάθος

Συμβουλή: Βεβαιωθείτε ότι η πλάτη σας είναι ίσια και ακουμπά στην πλάτη της καρέκλας.

Η οθόνη του υπολογιστή σας θα πρέπει να βρίσκεται στο ύψος των ματιών για να αποφύγετε τυχόν κλίση.

Τα πόδια πρέπει να στηρίζονται στο πάτωμα και τα χέρια να ακουμπούν άνετα στις 90 μοίρες.

2. Πιο επιρρεπείς σε τραυματισμούς

Το να καθόμαστε όλη την ημέρα στην πραγματικότητα απενεργοποιεί τους γλουτιαίους μύες μας .

Όσο λιγότερο ενεργοί είναι οι γλουτιοί μας, τόσο πιο “πέτρινοι” γίνονται οι γοφοί, οι μηριαίοι και οι τετρακέφαλοι μας και νιώθουμε περισσότερο πόνο στη μέση, τα γόνατα, τον αυχένα και τους ώμους.

Συμβουλή: Σηκωθείτε από την καρέκλα του γραφείου σας και κάντε μερικές ασκήσεις με την καρέκλα που στοχεύουν τους γλουτιαίους μύες , όπως squat ή σήκωμα ποδιών.

 

3. Αυξημένος κίνδυνος ασθένειας

Μελέτες έχουν δείξει ότι ο καθιστικός τρόπος ζωής μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων, διαβήτη τύπου 2 και ακόμη και καρκίνου.

Στόχος σας πρέπει να είναι να αυξήσετε την κίνηση στην καθημερινότητά σας, όχι μόνο στο γραφείο . Κινηθείτε μέσα στο γραφείο όσο περισσότερο σας επιτρέπεται.

Συμβουλή: Κάντε έναν γύρο στο γραφείο, τώρα!

 

4.  Ακυρώνει την γυμναστική που έχετε ήδη κάνει

Μια μελέτη που έγινε στο Νοτιοδυτικό Ιατρικό Κέντρο του Πανεπιστημίου του Τέξας διαπίστωσε ότι το παρατεταμένο κάθισμα μπορεί πραγματικά να αφαιρέσει τα οφέλη από μια προπόνηση που έγινε νωρίτερα εκείνη την ημέρα!

Για παράδειγμα, αν κάνετε ένα τρέξιμο 60 λεπτών το πρωί πριν από τη δουλειά και στη συνέχεια καθίσετε για 10 ώρες στο γραφείο, στην πραγματικότητα χάνετε το 80% των εκπληκτικών πλεονεκτημάτων της προπόνησής σας!