Οι επιστήμονες λένε, ελλείψει ειδικών αντενδείξεων, η κατανάλωση δύο αυγών καθημερινά είναι απίστευτα χρήσιμη!

Ειδικότερα, όταν καταναλώνετε δύο αυγά την ημέρα, το σώμα θα λάβει τη βέλτιστη ποσότητα χολίνης, μια ουσία απαραίτητη για τη φυσιολογική δραστηριότητα των φωσφολιπιδίων που διασφαλίζουν την επικοινωνία των εγκεφαλικών κυττάρων.

Η ανεπάρκεια χολίνης συσχετίζεται με την απώλεια μνήμης.

Είναι αξιοσημείωτο ότι η χολίνη, η οποία χρειάζεται ο εγκέφαλος, βοηθά επίσης στη μείωση του προσωπικού κινδύνου ανάπτυξης καρκίνου.

Σύμφωνα με μια σειρά από μελέτες, οι γυναίκες που έτρωγαν αυγά καθημερινά κατά τη διάρκεια της εφηβείας τους είχαν σχεδόν 18 τοις εκατό λιγότερες πιθανότητες να αναπτύξουν μελλοντικό καρκίνο.

Επιπλέον, τα αυγά περιέχουν ένα σύμπλεγμα βιταμινών Β που διασφαλίζουν την υγεία του δέρματος, των νυχιών, των μαλλιών και του νευρικού συστήματος.

Λόγω του κορεσμού των βιταμινών της ομάδας Β, τα αυγά είναι πολύ χρήσιμα για τις έγκυες γυναίκες: η παρουσία τους στη διατροφή προάγει τον σχηματισμό ερυθρών αιμοσφαιρίων και του νευρικού σωλήνα στο έμβρυο, προστατεύει από τη νοητική υστέρηση του παιδιού.

Σε αντίθεση με τη δημοφιλή θεωρία, η χοληστερόλη του αυγού δεν είναι επιβλαβής, καθώς εξισορροπείται από φωσφατίδια, καθώς και ωμέγα-3 οξέα, τα οποία μειώνουν τις λιπαρές ενώσεις των τριγλυκεριδίων, συμβάλλοντας έτσι στη μείωση του κινδύνου καρδιαγγειακών παθήσεων.

Λόγω της μεγάλης ποσότητας του αντιοξειδωτικού συστατικού λουτεΐνη στα αυγά, η χρήση τους διατηρεί την καλή κατάσταση των οργάνων του οπτικού συστήματος.

Όντας μια εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης και αμινοξέων που χρειάζονται τα κύτταρα του σώματος, τα αυγά  βοηθούν στην επιβράδυνση της διαδικασίας γήρανσης.

Πειράματα που διεξήχθησαν από Ολλανδούς επιστήμονες δείχνουν ότι η κατανάλωση αυγών κοτόπουλου συμβάλλει στο άσπρισμα των κηλίδων ηλικίας και ακόμη και στην εξομάλυνση των ρυτίδων.